📅 Datum och upplägg:
Webinarserien består av flera korta och fokuserade sessioner (45 min) där varje ISV-partner presenterar sin lösning och visar hur den fungerar i samspel med Business Central.
Pass 1: Golden EDI – Onsdag 1/10 10.00-10.45
Upplev en oslagbar enkelhet i EDI hantering och integration i stort med Golden EDI. Från smidigare fakturahantering till avancerade lösningar – användarvänliga, färdigpaketerade verktyg optimerade för Business Central.
Pass 2: SignUp (ExFlow) – Onsdag 8/10 10.00-10.45
SignUp presenterar sin ExFlow serie framtagen för att förenkla vardagen och spara tid. Bl.a. genom att automatisera hela processen för leverantörsfakturor, hantera resor & utlägg och hållbarhetsrapportering.
Pass 3: Programekonomi (SweBase) – Onsdag 15/10 10.00-10.45
Programekonomi visar på hur dess tillägg SweBase effektiviserar och förbättrar funktioner så som bankintegration, dokumenthantering och lokal anpassning för en smartare och enklare vardag.
Pass 4: Continia – Onsdag 22/10 10.00-10.45
Continia effektiviserar dina ekonomiprocesser och frigör tid och resurser till mer värdeskapande arbete. Med sina tilläggslösningar till Business Central erbjuder Continia allt från automatisering av leverantörsfakturor, utläggshantering, bankintegration och mer.
Pass 5: LogTrade – Onsdag 29/10 10.00-10.45
Smart logistik och transportintegration. Logtrade visar sin molnbaserad transportadministrationslösning (TMS) som kopplar ihop Business Central med transportörer och logistikflöden för ökad effektivitet och kontroll.
Pass 6: Inyett – Onsdag den 5/11 10.00-10.45
Med en koppling mellan Inyett och Microsoft Business Central effektiviseras processen när en nytt företag ska läggas upp och kontrolleras, eller när en leverantörsbetalning ska genomföras på ett tryggt sätt.
Pass 7: Sumango – Onsdag 12/11 10.00-10.45
Sumango presenterar bl.a. sitt tillägg AutoBank som kopplar samman Business Central direkt med din bank och eliminerar behovet av manuell hantering av betalningar och avstämningar. Alla transaktioner importeras och matchas automatiskt, vilket minskar risken för fel och sparar värdefull tid.
Vi ser fram emot att dela inspiration, konkreta lösningar och visa hur rätt tillägg kan göra ditt Business Central ännu mer kraftfullt.
Välkommen!
Hälsningar, Navet – En del av Aderian Group